close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך עבור יבוא רכבים מחו"ל

מערכת שורשכח אדר א, תשעט05/03/2019

בהשוואה לעלויות מול יבואן רכב, יבוא אישי היא שיטה נפלאה לצמצם בעשרות אחוזים את ההוצאה המצטברת ולהשיג שיפור משמעותי באיכות החיים

תגיות:
תהליך יבוא אישי רכבים טומן בחובו שורה ארוכה של יתרונות. קודם כל, יבוא רכבים מחו"ל היא לעיתים קרובות הדרך היחידה לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על דגמי יוקרה. בהשוואה לעלויות מול יבואן רכב, יבוא אישי היא שיטה נפלאה לצמצם בעשרות אחוזים את ההוצאה המצטברת ולהשיג שיפור משמעותי באיכות החיים. מעבר לכך, הליך יבוא רכב מחו"ל פשוט מכפי שנהוג לחשוב ואפשר לבצע אותו בליווי אנשי מקצוע.

בחירת הרכב ובדיקת עלויות
השלב הראשון בתהליך יבוא רכב לארץ הוא יצירת קשר עם חברת פירסט
קלאס. מיד לאחר יצירת קשר אנו מתאמים פגישה שבה נמסר ללקוח כל המידע המבוקש, לרבות השוואה בין חבילות אבזור. כאן המקום לציין שחלק ממוצרי האבזור לא קיימים בארץ ברכבים שאינם מיבואן הרכב פירסט קלאס ולכן חשוב לבחון כל מקרה לגופו.

שלב ב
השלב השני הוא קבלת ההחלטה בפועל על יבוא רכבים מחו"ל. את ההחלטה מקבלים לאחר שנציגי פירסט קלאס בודקים את זמינות הרכב המבוקש בסוכנויות ומבררים לגבי עלויות. אם הדגם המבוקש נמצא והרוכש נותן אישור, הרכב נשלח לבדיקה מקיפה שכוללת תמונות ודוח עם מצב מכני, צבע, מספר ק"מ ועוד. יתרה על כך, רוב הרכבים הם בעלי קילומטראז' נמוך של 3-5 ק"מ וזאת מכיוון שהעלויות שלהם נמוכות בעד 30% בהשוואה לרכב חדש עם 0 ק"מ

שלב ג - בדיקת הרכב והעברתו לארץ
השלב השלישי בתהליך מסודר ומקצועי של יבוא אישי רכבים הוא קנייתם על ידי הלקוח מסוכנות היבוא בחו"ל. כמובן שגם כאן נציגי פירסט קלאס מלווים את הלקוח שנמצא בארץ, מספקים עבורו אופציות נוחות לתשלום ומאפשרים לבחור בין שטר נאמנות, תשלום ישירות למכס, טרייד אין ועוד. השאיפה היא למצוא את שיטת התשלום שהכי פחות מסכנת את הלקוח והכי נוחה עבורו בטווח הקצר והארוך.

שלב ד – תהליך הביטוח
בשלב הרביעי דואגים בפירסט קלאס יבואני רכב להעביר אותו לארץ ולבצע את תהליך הביטוח, הרישוי והצגת המסמכים. ריכוז המסמכים תחת קורת גג אחת מקל על כניסת רכב מיובא לארץ וחוסך זמן יקר עבור הלקוחות. יתרה על כך, בפירסט קלאס למשל לוקחים אחריות מלאה על ביצוע התהליך בשכר טרחה שנחשב נכון להיום לנמוך ביותר בשוק ועם אפס סיכון ללקוחות.

לסיכום:
בשלבים האחרונים של הליך יבוא רכב מחו"ל משחררים אותו מהמכס, מבצעים תקינה ומתאמים את התהליך הנדרש מול משרד הרישוי עד לקבלת הרישיון ותשלום מס רישוי. תוך כדי הלקוח מעודכן בזמן אמת במצב הרכב ומקבל הודעה על האפשרות לקבל אותו עד פתח הבית או המשרד ובכל מקום בארץ.


למה אנחנו יותר טובים מהשאר?
פירסט קלאס מציעים שירות עבור יבוא רכב לארץ שהוא טוב בהשוואה לכל האלטרנטיבות והמתחרים. ראשית, אצלנו יש מגוון רחב של רכבים לבחירה ואנו מנוסים בעבודה מול סוכנויות של רכבי פאר בחו"ל. נציגינו יכולים למצוא עבורך את הרכב המושלם בעלות שמתאימה לך ולעדכן אותך מראש לגבי עלויות ישירות ועקיפות. אנו מאמינים בשקיפות ולכן מתחייבים להליך המהיר והיעיל ביותר בישראל.

שנית, חברתנו היא חברה אמריקאית עם סניף בארץ והליך הבירוקרטיה כפי שמתבטא דרכנו קצר בהשוואה ליבואני רכב חדש בתחום. כך למשל מהיום שבו מתבצעת הזמנת הרכב ועד לסיום התהליך עוברים בממוצע 3-6 שבועות בלבד וכל זה כאשר הלקוח הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות.

בסופו של דבר, בפירסט קלאס מוכיחים את הקלות והנוחות של יבוא אישי של רכבים – כל עוד עושים זאת בצורה נכונה ובליווי מקצועי של גורם מנוסה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה